Πώς να Διορθώσετε τα πιο Συνηθισμένα Προβλήματα των Φωνητικών Μηνυμάτων στο WhatsApp
Το WhatsApp είναι μια από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις στο Androidlist, και όχι άδικα, καθώς σας επιτρέπει να επικοινωνείτε εύκολα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Η δημοφιλής εφαρμογή σας επιτρέπει να στέλνετε μηνύματα, να κάνετε κλήσεις, να ανταλλάζετε φωτογραφίες και βίντεο, αλλά και να στέλνετε ή να λαμβάνετε φωνητικά μηνύματα.
Τα φωνητικά μηνύματα είναι ιδιαίτερα χρήσιμα όταν είστε απασχολημένοι, καθώς μπορείτε απλά να πατήσετε το κουμπί της εγγραφής και να ηχογραφήσετε τα μηνύματα που θέλετε, χωρίς να χρειάζεται να τα πληκτρολογήσετε.
Υπάρχουν όμως φορές που τα φωνητικά μηνύματα μπορεί να μη λειτουργούν. Μάθετε παρακάτω πως μπορείτε να διορθώσετε τα προβλήματα των φωνητικών μηνυμάτων στο WhatsApp και ξεκινήστε να ανταλλάζετε ηχογραφήσεις με τους φίλους σας.
Αύξηση της έντασης του τηλεφώνου
Μπορεί να ακούγεται αυτονόητο, αλλά για πολλούς χρήστες του WhatsApp, η ένταση του τηλεφώνου είναι ο βασικός λόγος που μπορεί να μην μπορείτε να ακούσετε ένα φωνητικό μήνυμα. Αν δεν μπορείτε να ακούσετε μια ηχογράφηση που λάβατε, δοκιμάστε να αυξήσετε την ένταση του Android σας και βεβαιωθείτε πως δεν έχετε το κινητό σας στο αθόρυβο.
Επανεκκίνηση του WhatsApp
Όπως και σε όλες τις εφαρμογές, έτσι και στο WhatsApp, το περιβάλλον του μπορεί κάποιες φορές να κολλήσει. Πρώτο σας βήμα είναι να κλείσετε και ανοίξετε την εφαρμογή ή να κάνετε επανεκκίνηση της εφαρμογής, πατώντας παρατεταμένα το εικονίδιο των πληροφοριών. Στη συνέχεια, ανοίξτε και πάλι την εφαρμογή και δοκιμάστε να ακούσετε την ηχογράφηση που λάβατε.
Εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης cache
Πολλές φορές, όταν κάποια εφαρμογή σταματά να λειτουργεί καλά, αυτό μπορεί να οφείλεται στην προσωρινή μνήμη cache, που μπορεί να χρειάζεται εκκαθάριση. Για να κάνετε εκκαθάριση της cache του WhatsApp, πηγαίνετε στις πληροφορίες της εφαρμογής, βρείτε την καρτέλα Αποθηκευτικός Χώρος και επιλέξτε Εκκαθάριση της Μνήμης Cache.
Άδεια χρήσης του μικρόφωνο στο WhatsApp
Αν τώρα δεν μπορείτε να ηχογραφήσετε ένα μήνυμα, ίσως να πρέπει να παραχωρήσετε άδεια χρήσης του μικρόφωνου της συσκευής σας στο WhatsApp. Για να το κάνετε αυτό, πατήστε παρατεταμένα στο εικονίδιο των πληροφοριών, βρείτε την καρτέλα των αδειών χρήσης και δώστε πρόσβαση στο μικρόφωνο της συσκευής σας.
Έλεγχος αποθηκευτικού χώρου
Ένας άλλος λόγος που μπορεί να μην είστε σε θέση να στέλνετε ή να λαμβάνετε φωνητικά μηνύματα είναι ο περιορισμένος αποθηκευτικός χώρος στο Android σας. Ελέγξτε τη μνήμη της συσκευής σας στις Ρυθμίσεις σας και διαγράψετε περιττά αρχεία ή εφαρμογές, χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή εξοικονόμησης χώρου μνήμης.
Κλείσιμο εφαρμογών
Έχει παρατηρηθεί πως αν έχετε ανοιχτές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούν το μικρόφωνο ή το ηχείο της συσκευής σας, μπορεί να μην είστε σε θέση να ηχογραφήσετε ή να ακούσετε φωνητικά μηνύματα. Για αυτό, καλό θα ήταν όταν θέλετε να κάνετε ή να στείλετε μια ηχογράφηση στο WhatsApp, να κλείσετε τις υπόλοιπες εφαρμογές.
Ελπίζουμε το άρθρο αυτό να σας φανεί χρήσιμο και να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζετε με τα ηχητικά μηνύματα στο WhatsApp.
Αν συνεχίζετε να έχετε προβλήματα, βεβαιωθείτε πως χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση της εφαρμογής στο κινητό σας ή δοκιμάστε να διαγράψετε και να κατεβάσετε ξανά το WhatsApp στο κινητό σας.